29/11/2022

Izdelava odzivne spletne strani bo izboljšala uporabniško izkušnjo

4 min read
izdelava odzivne spletne strani

Izdelava odzivne spletne strani: ključ, da bodo uporabniki na njej dejansko ostali

Izdelava odzivne spletne strani je ključna za vaš uspeh. Kajti, ne glede na to, ali bo vaša stran odlično optimizirana in se bo znašla med prvimi zadetki v brskalniku, se uporabniki na njej ne bodo zadržali dolgo, če bo njihova uporabniška izkušnja slaba. Če na njej ne bodo ostali toliko časa, da bi dejansko lahko opravili nakup ali izvedeli kaj koristnega o vas, pa vam to, da se bodo na njej znašli, na koncu ne bo prav nič koristilo.

Izdelava odzivne spletne strani je ključna za dobro uporabniško izkušnjo

Vsaka dobra spletna stran, nudi tudi dobro uporabniško izkušnjo. Najpomembnejši del dobre uporabniške izkušnje, pa je izdelava odzivne spletne strani. Če se bo namreč stran predolgo nalagala, se uporabniki na njej ne bodo dolgo zadrževali. Kaj hitro jo bodo zapustili, s tem pa boste izgubili tudi možnost nove potencialne stranke. Kar je še slabše, takšen uporabnik se na spletno stran ne bo najbrž niti nikoli več vrnil, to pa je na dolgi rok za vas lahko katastrofa.

Ko se lotimo izdelave odzivne spletne strani, moramo biti pozorni, da na njej ni prevelikih datotek. To velja za vse vrste datotek, tako tekste kot slike, animacije in videe. Takšne bi se namreč predolgo nalagale, uporabniki bi zato kaj hitro izgubili potrpljenje in stran zapustili. Vseeno je potrebno poskrbeti, da so vse te dovolj kakovostne, da ne bodo zmanjšale zadovoljivost uporabniške izkušnje.

Prav tako se moramo znebiti vseh povezav, ki ne vodijo nikamor. Vsak klik, ki je obarvan, oz. kako drugače označen, mora torej nekam voditi. Če ne, bo uporabnik izgubljen in se bo kaj hitro naveličal naše spletne strani. Tudi morebitni kontaktni obrazci morajo voditi nekam, kjer bomo sporočila hitro videli in nanje lahko ažurno odgovorili.

Izdelava odzivne spletne strani mora upoštevati še mnoge druge zakonitosti, saj je – kot rečeno – ključna za dobro uporabniško izkušnjo.

izdelava spletne strani in aplikacij

Izdelava spletne strani in aplikacij ima svoje posebnosti

Izdelava spletne strani in aplikacij ima podobne lastnosti. Predvsem zaradi tega, ker je spletna aplikacija, enako kot spletna stran, dostopna na spletu. Pravzaprav je tudi spletna stran neke vrste spletna aplikacija, vendar mora slednja ponujati več funkcionalnosti. Klasična spletna stran se namreč uporablja, na primer, za predstavitev podjetja ali posameznika. Po drugi strani nudi spletna aplikacija izvajanje nekih dodatnih opravilnosti, zato mora biti še toliko bolj odzivna.

Izdelava spletne strani in aplikacij mora sicer omogočati hitro nadgradnjo in poskrbeti, da bosta obe dostopni preko različnih operacijskih sistemov. Prilagojeni morata biti torej za prenosne naprave, kot so npr. telefoni in tablični računalniki.

Ko se lotimo izdelave spletne strani in aplikacij moramo najprej določiti cilj, ki ga z njima zasledujemo, oz. želimo doseči. Šele takrat ju lahko namreč prilagodimo na takšen način, da ga bomo z njuno pomočjo dejansko lahko dosegli. Prav tako ju je pred samim plasiranjem na trg potrebno preveriti in še pred pričetkom odpraviti vse morebitne nepravilnosti in hrošče. Oboje namreč lahko zmanjša kakovost uporabniške izkušnje.

Spletne trgovine: izdelava je težja, kot se nam zdi

spletne trgovine izdelavaČe se lotimo izdelave spletne strani in aplikacij, moramo upoštevati mnoge zakonitosti. Morda pa so še zahtevnejše spletne trgovine. Izdelava mora namreč upoštevati mnogo več zakonitosti, kot pri izdelavi odzivne spletne strani.

Pomembno je, da spletna trgovina deluje zelo hitro. To pomeni, da moramo slike, oz. njihove velikosti optimizirati, torej jih zmanjšati. Enako velja za grafike. Samo dovolj majhne datoteke bodo namreč poskrbele, da se bo stran hitro naložila. Če moramo biti na to pozorni že pri izdelavi odzivne spletne strani, je to pri trgovini še pomembnejše, saj si bodo potencialni kupci sicer hitro premislili glede nakupa in spletno trgovino zapustili.

Tudi sam nakup mora biti zelo preprost. Vsi gumbi, ki jih bodo potencialni kupci potrebovali za nakup, naj bodo torej dovolj vidni in hitro dostopni. Enako pomembno, če ne še pomembnejše je, da kupci že na začetku vedo, kaj boste od njih potrebovali, torej katere podatke bodo morali deliti z vami. Samo tako se bodo namreč počutili dovolj varne, da bodo nakup dejansko izvedli.

Glede na to, da so družabna omrežja, kot sta Facebook in Instagram, tudi druga, zelo priljubljena in široko uporabljana, je smiselno spletno trgovino ob izdelavi povezati tudi z njimi. Trgovino lahko, če želite, pravzaprav imate hkrati na svoji spletni strani  in na teh platformah.

Ključnega pomena je tudi vsebina, ki jo bodo kupci našli v spletni trgovini. Vaši izdelki morajo biti dobro opisani in predstavljeni na atraktiven način, da bodo kupce prepričali. Za opise uporabljajte torej bogat besedni zaklad, a hkrati ne pretiravajte. Kupci bi sicer lahko menili, da jih želite naplahtati. Namesto tega jasno izrazite, kakšne so lastnosti izdelkov, ki jih ponujate, in kakšne koristi bodo od njih imeli kupci.

Dober dodatek so tudi mnenja kupcev. Ljudje namreč radi preberejo, kaj je bilo drugim pri vaših izdelkih všeč in zakaj bi tudi oni izbrali ravno vas.

More Stories

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.